Hubnutí

Nejčastější chyby při hubnutí, kterým byste se měli vyhnout

Snažíte se zhubnout? A stále se vám to nedaří? Zkuste popřemýšlet nad tím, zda neděláte během hubnutí jednu ze základních chyb. V dnešním článku si posvítíme na některé z nich, kterých se můžete, byť nevědomky, dopustit.

Cvičte přiměřeně

Všeho moc škodí. To platí i o cvičení. Velkou roli při hubnutí hraje především stravování. Cvičení je také důležité, ale nic se nemá přehánět. Organismus je příliš unavený a trpíte nedostatkem energie, a to se projeví na vaší náladě a fyzickém stavu.

Nezapomínáte snídat?

food-healthy-morning-cerealsTento bod je rozhodující. Snídaně je prvním jídlem, které nastartuje váš metabolismus a dodá energii na dopolední námahu. Nezapomínejte snídat! Představte si své tělo, které běží naprázdno a nemá co spalovat, nemá ani zdroj energie, díky kterému by spalovat začalo. Dopřejte si zdravou snídani ve formě celozrnného pečiva, ovesných vloček či vydatné dávky ovoce.

 

Relaxujte

S tím souvisí i odpočinek a relaxace. Tělo po cvičení potřebuje regenerovat a nabrat síly na další zátěž. Dopřejte si denně relaxaci, ať ve formě spánku, poslouchání hudby, četby, jógy či taiči. Při relaxaci doplníte energii a vaše tělo bude po hodině odpočinku stejně plné energie jako po hodině posilování.

Pročítejte etikety

Pro vaše tělo je nejen důležité zhubnout, ale také to, aby bylo zdravé, proto byste měli číst všechny etikety u všech výrobků, které kupujete! Zní to děsivě? Na poprvé možná ano, ale po čase si na své oblíbené výrobky natolik zvyknete, že s jistotou u regálu sáhnete po osvědčeném produktu. Tak často zjistíte, že ne všechny výrobky, které se tváří jako zdravé, skutečně zdravé jsou.

Nezapomínejte na svačiny

diet-398613_960_720Stále okolo sebe slyšíte, že máte jíst 5x-7x denně? Má to svůj důvod, tělo stále s pravidelností dostává přísun energie a neustále spaluje, necítíte se unavení, ani hladoví. Dopřávejte si pravidelné svačiny. Menší porce několikrát denně jsou pro vaše tělo a vaši váhu prospěšnější než jedna velká porce k snídani, obědu a večeři.

 

Važte se jen jednou za 14 dní

Každý den se vážíte? A výsledek stále žádný? Tento způsob kontroly úbytku vaší váhy je poměrně demotivující a navíc neobjektivní. Raději se důsledně přeměřte a sledujte, jak postupně zhubnete ze svého oblečení. Místo pravidelného vážení, doporučujeme pravidelné změření a na váhu si stoupněte jednou za 14 dní nebo jednou za měsíc.

Zanechte komentář

loading...