Babské radyZdraví

Převalujete se v noci ze strany na stranu a ne a ne usnout? Pomůžeme vám!

Jste na smrt unavení, ale spánek se jednoduše nechce dostavit? To se stává hlavně tehdy, když jste přepracovaní a vystresovaní. My vám poradíme, jak přivolat spánek do 60 sekund!

Existuje jeden skvělý meditační trik, který vám zajistí hluboký spánek hned! Umožní vám dostatečně se uvolnit a zapomenout na starosti, abyste si mohli užít vydatný a občerstvující spánek.

Meditace vám otevře brány spánku

  1. Nadechněte se klidně nosem po dobu 4 sekund.
  2. Zadržte dech na 7 sekund.
  3. Pomalu vydechujte ústy po dobu 8 sekund.
  4. Toto opakujte, dokud nepřijde spánek.

Uvidíte, že to nebude trvat dlouho. U některých lidí tato metoda funguje tak dobře, že se jim podaří usnout za méně než 1 minutu.

Tato metoda funguje dobře právě proto, že zklidňuje náš dech a nastavuje režim vhodný ke spánku. Pokud jsme totiž unavení a vystresovaní, je náš dech a srdeční činnost zrychlená a tělo se nedokáže dostat do stavu relaxace.

Tím, že se sami uvedete do stavu klidného dechu, urychlíte proces usínání a odpočinku. Vaše tělo tak bude schopné rychleji usnout a především také rychleji upadnout do stavu hlubokého spánku, kdy skutečně odpočíváme.

Prohlašujeme, že autoři ani provozovatel webu nepřebírají zodpovědnost za případné újmy způsobené využíváním léčebných metod v tomto článku. Ačkoliv jsou recepty, rady nebo léčebné metody v tomto článku psány s nejlepším svědomím autora textu, jejich použití je na vlastní nebezpečí a mělo by probíhat výhradně po konzultaci s vaším lékařem.

Štítky

Zdena Prokopová

Jsem součástí tohoto magazínu již od začátku a starám se o to, aby si zde každý čtenář přišel na své. Ráda trávím čas se svou rodinou, miluji cestování a svou práci! Zdravému životnímu stylu se věnuji již řadu let, nejvíce pak aktivnímu sportu a přírodním receptům.

Podobné články

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button