Hubnutí Jídlo

Chcete zhubnout? Vyzkoušejte vegetariánskou stravu

Pokud si přejte zhubnout, tak je velmi důležité, abyste zapracovali nejen na vaši fyzické aktivitě, ale i na všem jídelníčku. Jestli neustále přibýváte na váze, nebo trpíte obezitou, nejspíš něco děláte špatně. První, co bude chtít změnu, je váš jídelníček. Do něj byste měli zahrnout ty nejlepší potraviny, které mají vysoký obsah vlákniny, bílkovin a dalších nezbytných živin. My vám dnes představíme vegetariánskou stravu, díky které můžete snížit vaši hmotnost.

Vegetariánský jídelníček na hubnutí

Před snídaní

Brzy ráno vypijte na lačný žaludek 2 sklenice teplé vody s citrónovou šťávou a medem. Pokud máte čas, můžete se hned po ránu projít, nebo zaběhat. Teplá voda s citrónem pomůže spalovat tuk a odstraňuje škodlivé toxiny z těla.

Snídaně

K snídani si můžete dát tmavý chleba, tvarohovou pomazánku, ovesné vločky, kukuřičné lupínky, mléko a ovoce. Pokud máte rádi teplé snídaně, můžete vyzkoušet ovesné kaše se sušeným ovocem a oříšky.

Svačina

K dopolední svačině si dejte čaj, nebo kávu, kterou doplníte celozrnnými sušenkami, hrstí oříšků a kouskem ovoce.

Oběd

K obědu si můžete připravit cokoliv, co neobsahuje maso a není tučné. Ideální příloha je hnědá rýže, kuskus a brambory. Doplňte je zeleninovou omáčkou, houbami, klíčky, luštěninami a podobně. Místo klasického tuku, zkuste používat olivový nebo kokosový olej.

Odpolední svačina

K odpolední svačině si dejte neslazený čaj opět s celozrnnými sušenkami, nebo s celozrnným pečivem a pomazánkou. Místo ovoce doplňte svačinu o zeleninu.

Večeře

K večeři si dopřávejte jídlo, které obsahuje minimální množství škrobu. Vhodné jsou celozrnné tortilly, nebo hnědá rýže se zeleninou a saláty. Váha večeře by měla být menší, než váha oběda.

Zelenina je základem vegetariánského jídelníčku.

Důležité typy na hubnutí:

  1. Každý den vypijte alespoň sklenici teplé vody.
  2. Dodržujte pitný režim dle vaší váhy a metabolismu. Ideální je vypít kolem 1,8-2 litrů vody za den.
  3. Nepijte hned po obědě a večeři. Počkejte, až vám trochu vytráví a poté se napijte.
  4. Jezte méně jídla, ale častěji.
  5. Jděte ráno a večer na krátkou procházku, nebo si jděte zaběhat.
  6. Najděte si vhodnou fyzickou aktivitu, kterou budete pravidelně vykonávat.
  7. Omezte sladkosti, slazené nápoje, tučné mléčné výrobky, nezdravé a smažené potraviny.
  8. Nevynechávejte snídani.
  9. Jezte pomalu.
  10. Spěte každý den 7-8 hodin.
  11. Motivujte se a za dobré výkony odměňujte.

Zkuste zhubnout pomocí vegetariánské stravy. Uvidíte, že bez masa je to hračka.

Zdroj

Zanechte komentář