Zdraví

Jste vystresovaní, podráždění a bez energie? Masírujte tyto dva body a přijde okamžitá úleva!

Stres je způsob, jakým vaše tělo reaguje na jakýkoli druh nerovnováhy. To může být způsobeno jak dobrými, tak špatnými zkušenostmi.

Když se lidé cítí stresováni tím, že se kolem nich něco děje, jejich těla reagují uvolněním chemikálií do krve.

Tyto chemické látky dávají lidem větší energii a sílu, což může být dobrá věc, pokud je jejich stres způsoben fyzickým nebezpečím.

Ale také to může být špatná věc, pokud je jejich stres v reakci na něco emocionálního a není tam žádný výdej této extra energie a síly.

Vnitřní stres – Už jste někdy zaujali starosti o věci, s nimiž nemůžete vůbec nic dělat? Toto je vnitřní stres a je jedním z nejdůležitějších druhů stresu, kterému je třeba porozumět a řídit ho. Vnitřní zátěž je, když se lidé stresují. To se často stává, když se obáváme věcí, které nemůžeme ovládat, nebo se ocitáme v situacích, o kterých víme, že v nás vyvolají stres.

Někteří lidé se stávají závislými na druhu spěšného, ​​napjatého životního stylu, který je důsledkem stresu. Dokonce hledají stresující situace a cítí stres i ve věcech, které nejsou stresující.

 

 

Tlakový bod P-6, nazývaný také Neiguan, nebo Vnitřní brána

Tento bod najdeme tak, že přiložíme tři prsty na zápěstí a pod úrovní posledního prstu se nachází.

Tento akupresurní bod vyvažuje vaše pocity, vnímání a vnitřní uvědomění. Rovněž vyvažuje a uklidňuje váš vnitřní stav.

Také může pomoci zmírnit nevolnost a zvracení související s chemoterapií.

Na bod jemně zatlačím po dobu několika vteřin, poté uvolníme a opakujeme.

Nebo můžeme jen lehce kroužit palcem po bodu a velmi mírně tlačit. Nesmí to bolet!

V rámci prevence před stresem můžeme toto cvičení provádět 3x denně.

 

 


Moře klidu (CV 17)

Akupresurní bod CV 17 nebo „moře klidu“ je často považován za nejlepší bod pro zmírnění úzkosti a stresu, zejména k zastavení záchvatu paniky předtím, než má možnost eskalovat. Pomáhá prohloubit vaše dýchání a stimuluje štítnou žlázu. Má okamžitý uklidňující účinek, když máte strach, nervozitu, emocionální strach, jste pod tlakem nebo nějakým stresem.

Výhody: Snižuje úzkost, úzkost, nervozitu a depresi; posiluje imunitní systém a reguluje tímosní žlázu. Dobré pro PTSD, fibromyalgii, chronickou únavu, depresi, hormonální nerovnováhu, zneužívání návykových látek, sebevražedné myšlenky, úzkostné záchvaty, trauma, strach, zotavující se zranění nebo chirurgii a mnoho dalšího.

Je to pozoruhodný upokojující bod, který funguje za pouhých pár minut a s praxí můžete vyvážit vaše emoce a zmírnit stovky zdravotních poruch.

Jak na to?

Vyzkoušejte jemné umístění špiček prstů na bod- moře klidu spolu s pomalým jemným dechem dovnitř a ven. Můžete také zkusit jemné poklepání na oblast prsty.

Pokračujte v tomto hojivém pohybu a dejte meditaci dvě nebo tři minuty, abyste objevili výhody. Opakujte dvakrát denně, abyste se vypořádali s jakýmikoli problémy, které máte, které jsou způsobeny nebo zhoršeny stresem. Musíte cvičit tento cvik dvakrát nebo třikrát denně, s pomalým, hlubokým dýcháním, abyste získali plné výhody. Je to efektivní, protože kombinujeme akupresuru, s jednoduchou jógou a hlubokým dýcháním, které mění váš metabolismus. (Musíte dodržovat tuto praxi po dobu několika měsíců, abyste zjistili podstatné změny ve zdravotním stavu.)

Prohlašujeme, že autoři ani provozovatel webu nepřebírají zodpovědnost za případné újmy způsobené využíváním léčebných metod v tomto článku. Ačkoliv jsou recepty, rady nebo léčebné metody v tomto článku psány s nejlepším svědomím autora textu, jejich použití je na vlastní nebezpečí a mělo by probíhat výhradně po konzultaci s vaším lékařem.

Štítky

Podobné články

Back to top button