Návod Ostatní

9 ranních návyků, které vám změní život

Napsáno od Barbora Darebná

Přemýšleli jste někdy, proč máte některé dny lepší a jiné ne? Myslíte si, že někdo tahá za provázky a tím vše řídí? To neví nikdo. Jisté je ale jedno, pokud máte zdravé návyky v ranních hodinách, ovlivňuje to celý váš den. Co tedy děláte bezprostředně po tom, co se probudíte? Kontrolujete telefon, email a sociální sítě? Zkuste něco jiného.

  1. Probouzejte se dříve. Nezamačkávejte budík a nekažte si tak ráno každodenním spěchem. Nicméně si ale nezapomeňte dopřát kvalitní a přiměřeně dlouhý spánek. Doporučené délka je 8 hodin, ale zdravé dospělé osobě bohatě postačí 6 až 7 hodin.2014052
  2. Až rozlepíte víčka, usmějte se. Je ráno a vy jste živí a zdraví.
  3. Pokuste se v dopoledních hodinách alespoň krátkou dobu pohybovat venku. Ať už je to venčení psa, procházka na autobus, či chůze do práce. Ranní čerstvý vzduch vás úžasně probudí a vy tak nabijete energii na celý den.
  4. Pijte vodu. Vaše tělo je po spánku dehydratované a plné toxinů, které nevylučovalo. Hned po probuzení se tedy pořádně napijte, nejlepší volbou je voda s citrónovou šťávou, která působí detoxikačně.
  5. Místo ranní kávy si dopřejte zelený čaj, který je mnohem prospěšnější pro vaše tělo. Pokud si ale dopoledne bez kávy už neumíte představit, dejte si ji až po 10 hodině.
  6. Snídejte. Neustále omílaný, ale pravdivý fakt, že snídaně je základ všeho. Zvolte čerstvé ovoce, spolu s jogurtem, nebo vajíčka s celozrnným chlebem a čerstvým sýrem. Zdravé potraviny v tuto hodinu jsou přesně tím, co váš lačný žaludek tolik potřebuje.
  7. Snažte se snídat do jedné hodiny po probuzení. Důvod je velmi jednoduchý. Čím déle budete snídat, tím více budete mít hlad přes celý den.
  8. Cvičte a meditujte. Ideální cestou je například jóga nebo běh s protažením. Vaše tělo se tak nabije energií a endorfiny, které vám zajistí dobrou náladu po celý den.
  9. Osprchujte se. Bylo vědecky dokázáno, že ranní sprcha ničí stres, probouzí tělo a dokonce zvyšuje plodnost.

A jakou ranní rutinu volíte vy? Přijde vám nemožné toto ráno absolvovat? Nemusíte měnit celý svůj začátek dne, ale zkuste pro začátek zařadit jen pár bodů do svého rána a sami uvidíte tu změnu.

O autorovi

Barbora Darebná

1 Komentář

Zanechte komentář

error: