HubnutíKrásaZdraví

11 potravin, po kterých nikdy nepřiberete!

Snažíte se zhubnout, ale neustále vás honí mlsná a hlad je váš každodenní nepřítel? Pak byste měli znát těchto 11 potravin, které vám vaše snažení výrazně usnadní. Můžete je jíst, kdykoliv a v jakémkoliv množství – a na vaší postavě se to vůbec neprojeví!

Kromě toho jsou tyto potraviny bohaté na vlákninu, a tedy vás i na dlouhou dobu zasytí. A množství přijatých kalorií je minimální. Vyrazte tedy do supermarketu a na nákupní seznam si přidejte těchto 11 potravin.

  1. Celer

Stvoly celeru obsahují až z 90 % vodu, což znamená i minimum kalorií a maximum hydratace a vlákniny. Pomáhá detoxikovat tělo a urychluje hubnutí.

2. Jablka a švestky

Jablka jsou skvělým pomocníkem při trávení. Na dlouho vás zasytí a obsahují i velké množství vitamínu C, draslíku a k tomu jen 50 kalorií! Podobně fungují i švestky – jsou bohaté na vlákninu a obsahují důležité minerální látky.

3. Citrusy

Jsou skvělou zásobárnou vitamínu C, enzymů a flavonoidů, podporují správnou funkci jater a zlepšují stav pokožky. Tedy samé benefity. Tak s chutí do nich!

4. Vejce

Vajíčka natvrdo ze svého jídelníčku rozhodně nevyřazujte. Navíc se nemusíte obávat ani cholesterolu. Vědci nedávno zjistili, že vaječný cholesterol hladinu krevního cholesterol téměř neovlivňuje.

5. Meloun

Ačkoliv meloun vyniká sladkou chutí, má jedna porce jen asi 60-70 kalorií. Obsahuje také mnoho antioxidantů, které skvěle pročišťují tělo a urychlují proces snižování hmotnosti.

6. Okurka

Okurky obsahují především vodu, takže reálně na jejich strávení spotřebujete více energie, než v nich přijmete. Přidejte je ke každému jídlu a váha půjde dolů úplně sama.

7. Květák, zelí, brokolice

Tento druh zeleninu pozitivně působí na štítnou žlázu. Snažte se je ale konzumovat spíše v syrovém stavu – varem se mnoho důležitých živin ztrácí.

8. Lilek

Pouhých 24 kalorií vám jistě udělá radost. Jezte jej pečený, vařený či grilovaný, přidávejte do polévek nebo salátů. Jednoduše lilek se hodí ke všemu.

9. Salát

Je bohatým zdrojem kyseliny listové. Kromě toho můžete vybírat z nepřeberného množství druhů a chutí, a tak se vám nikdy nepřejí. Opět je plný vody a minerálních látek, takže dosáhnete s minimem kalorií na maximum živin.

10. Jahody a brusinky

Nejen že skvěle chutnají, ale také podporují trávení a odvádějí vodu z těla. Mimo to vám pomohou i při potížích se srdcem.

11. Ananas

Toto vynikající ovoce štěpí bílkoviny a odstraňuje z těla záněty. Je plný vitamínů, vlákniny a obsahuje enzymy, které podporují hubnutí.

Prohlašujeme, že autoři ani provozovatel webu nepřebírají zodpovědnost za případné újmy způsobené využíváním léčebných metod v tomto článku. Ačkoliv jsou recepty, rady nebo léčebné metody v tomto článku psány s nejlepším svědomím autora textu, jejich použití je na vlastní nebezpečí a mělo by probíhat výhradně po konzultaci s vaším lékařem.

Štítky

Zdena Prokopová

Jsem součástí tohoto magazínu již od začátku a starám se o to, aby si zde každý čtenář přišel na své. Ráda trávím čas se svou rodinou, miluji cestování a svou práci! Zdravému životnímu stylu se věnuji již řadu let, nejvíce pak aktivnímu sportu a přírodním receptům.

Podobné články

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button