JídloKrásaZdraví

Čisté snídaňové stravování v těhotenství i po něm: jak na něj?

Každá rána jsou těžká, zvláště poté, když máte dítě, ale vy je však můžete překonat s lehkostí. Bude vám lépe, když si dopřejete dobrou snídani. Naplánujte si je dopředu, ať ráno nemarníte čas přemýšlením, co si dát. Nekrmte se zbytečným stresem, místo toho se radujte, jak zdravě dokážete žít. 

Chybí vám spánek? Dodejte energii správným výběrem potravin

Jako novopečená maminka budete zřejmě ráno postrádat hodinu i více kvalitního spánku, ale energii tělu můžete dodat i dalším přirozeným způsobem – tedy vhodnou kvalitní stravou.

Ono tomu nebude ani jinak v případě, že máte batole nebo rovnou více dětí, rána jsou „fuška“ zase na hygienu, oblékání a snídaní včetně dětí.

Proto ve svém životě potřebujete snadné recepty, které vám ušetří čas. Čisté stravování znamená, že jednoduše omezujete určité nezdravé přísady a rafinovaný cukr.

Na místo toho se snažíte do jídelníčku zakomponovat čerstvé suroviny. 

Zde je seznam zdravých a rychle dostupných potravin pro snídaně:

quinoa, vejce, ovesné vločky, ovoce, zelenina a jogurt

Mít tyto potraviny po ruce vám usnadní přípravu snídaně pro celou rodinu. Quinoa dodává vyhladovělému organismu z noci extra porci bílkovin a živin. Ovesné vločky spojte s borůvkami, jahodami nebo jiným lesním ovoce.

Do těla dostanete vlákninu, ale také slušnou porci vitamínů, minerálů a antioxidantů. Pokud toužíte zkusit něco méně tradičního, připravte si muffiny z dýně nebo cukety.

Dnes se dají stáhnout i bezlepkové recepty, což je velká výhoda. Místo cukru používejte melasu na podporu železa. Naším cílem je usnadnit mamince zdravé stravování během těhotenství, po porodu a při kojení.

Ono není totiž snadné dělat vše, tak jak by se mělo a plno maminek sklouzne do rutiny a snídají velmi jednotvárně. Pestrý jídelníček je však základ. 

Prohlašujeme, že autoři ani provozovatel webu nepřebírají zodpovědnost za případné újmy způsobené využíváním léčebných metod v tomto článku. Ačkoliv jsou recepty, rady nebo léčebné metody v tomto článku psány s nejlepším svědomím autora textu, jejich použití je na vlastní nebezpečí a mělo by probíhat výhradně po konzultaci s vaším lékařem.

Zdroj náhledového obrázku: Depositphotos

Štítky

Jana Novotná

Moje zdraví mi není lhostejné, proto sleduji trendy v oblasti péče a to nejen o zdraví fyzické, ale i duševní. Snažím se získávat nové informace a sleduji nové trendy v oblasti zdravého životního stylu. Velmi ráda zkouším nové recepty a nechávám se inspirovat novými návody a radami.

Podobné články

Back to top button