OstatníZdraví

Jak poznáte, že je vaše úroveň estrogenu v těle nebezpečně vysoká?

Estrogen je primárním ženským pohlavním hormonem, který reguluje menstruační cyklus, růst prsů, vlasů, ochlupení v podpaží a ohanbí. Kromě toho také reguluje hladinu cholesterolu, má vliv na mozkovou činnost a dokonce na kosti. Tento hormon je velice důležitý pro zdraví vašeho těla. Avšak jen málo žen si uvědomuje, že nadměrné množství estrogenu v těle může být nebezpečné.

Hrozící nebezpečí

Přebytek estrogenu v těle může zvýšit riziko vzniky rakoviny prsu. Kromě toho má nepříjemné příznaky, které jsou často spojovány s příznaky premenstruačního syndromu (PMS). Pokud se tato skutečnost včas nevyřeší, může vést ke vzniku některých typů rakoviny.

Varovné příznaky:

  • nepravidelný menstruační cyklus
  • snížené libido
  • změny nálady
  • bolesti hlavy
  • ztráta vlasů
  • studené ruce a nohy
  • pomalý metabolismus
  • dysfunkce štítné žlázy
  • únava
  • problémy se spánkem

estrogen

 

Setkáte-li se s více než polovinou uvedených příznaků, doporučujeme zahájit detoxikační dietu, která vás zbavuje estrogenu. Nejenže dosáhnete zdravější hladiny estrogenů, ale snížíte svou váhu a budete se cítit lépe. Projevy se ukáží, jak na fyzické stránce, tak psychické.

Co konzumovat?

Pokud vás trápí výše zvýšené příznaky a tušíte, že vaše hladina estrogenu je příliš vysoká, vyzkoušejte konzumovat následující potraviny.

rozmarýn– používá se jako základní složka, která řídí hladinu estrogenu. Má sílu stimulovat průtok krve, posiluje imunitní systém a podporuje funkci štítné žlázy.

lněné semeno– existuje více než 50 možných důvodů, proč konzumovat lněné semínko. Je důležitý pro léčbu a prevenci řady onemocnění. Můžete s ním podpořit zdravou hladinu estrogenu, pokud budete konzumovat 2 až 4 lžíce lněných semínek denně. Vyzkoušet můžete čaj z lněných semínek či je přidat do kaše k snídani a jiných pokrmů.

Zdroj

Prohlašujeme, že autoři ani provozovatel webu nepřebírají zodpovědnost za případné újmy způsobené využíváním léčebných metod v tomto článku. Ačkoliv jsou recepty, rady nebo léčebné metody v tomto článku psány s nejlepším svědomím autora textu, jejich použití je na vlastní nebezpečí a mělo by probíhat výhradně po konzultaci s vaším lékařem.

Štítky

Daniela

Optimistka, milovnice zdravého stravování, obdivovatelka přírody, umění a literatury.

Podobné články

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button