Spolupráce

Jak zhubnout břicho do plavek?

Léto je tu, stejně jako pekelně rozžhavené dny a s tím spojené koupání a opalování na slunci. Každý se chce vejít do plavek, které jsou o číslo menší, aby vypadal lépe, ale jak na to? Řekněte, jak chcete zhubnout, když jsme se kvůli covidu nemohli moc hýbat, a pak je kolem nás tolik stresu?

Proto, když chcete shodit nějaké to kilo dolů nejprve se pokuste lépe spát a zkusit tcha-chi na uvolnění stresu. Pokud chcete snížit hmotnost a zformovat tělo, cvičte každý den a vytvořte si kalorický deficit. Trochu se u toho nadřete, než dosáhnete úspěchu, ale bude to nakonec stát za to! Zjistěte, jak zhubnout břicho.

Cvičte v několika sériích tyto cviky

1. Lehněte si na záda a zdvihněte nohy nahoru

Najděte pohodlné sportovní oblečení. Položte si na zem podložku a lehněte si na ni. Až se srovnáte, položte ruce podél těla a zapřete se. Následně vyzdvihněte nohy tak, jako byste se chtěli dotknout stropu. Jakmile začnete vdechovat vzduch, zároveň pomalu spouštějte obě nohy dolů. Neměli byste se ale dotknout země. Ze začátku to půjde opravdu těžko, ale po dvou týdnech nejdéle už to vydržíte.

Během celého cvičení tlačte bederní část zad k zemi. Stejně tak ramena tlačte dolů. Jde o poměrně těžký cvik, při kterém cvičíte s vlastní vahou. Opakujte pohyb ze začátku 5x a po každém týdnu nebo vámi nastaveném limitu pomalu přidávejte. Sjeďte cvik alespoň 2x – 3x v sadě.

2. Pohybujte ohnutými koleny zleva doprava

Když už ležíte na zádech, využijme toho pro další cvik. Opět položte ruce podél těla a nohy zvedněte ke stropu. Poté je v kolenou pokrčte na břicho. Pomalu začněte na jednu stranu (například doprava) kolena směřovat k zemi. Snažte se, aby byla ramena, lopatky a hlava na zemi. Měli byste cítit, jak se vám trup protahuje, ale nikdy ne bolestivě – proto nedávejte kolena na zem. Držte je mírně nad zemí.

Opět cvik dělejte 8 – 10x na každou stranu a 2x – 3x v sadě. Protáhnete si tak krásně záda a bude předcházet bolestivým křečím. K tomu posilujete střed těla!

3. Cvik, který vám průběžně zpevní celé tělo

Jde o cvik, kterému se říká Prkno (Plank), který je opravdu účinný na hubnutí a zpevnění celého těla. Při pravidelném cvičení lze zcela jistě svaly vyztužit. Cvik je pro oko jednoduchý, ale pro provedení mimořádně těžký. Z počátku se snažte vydržet alespoň 30 vteřin a pomalu to prodlužte až na jednu minutu. Cvik se většinou dělá až na závěr cvičení.

Nechejte podložku na zemi. Klekněte si na ni a před se sebe v rozpětí ramen opřete lokty a dlaně o zem. Hlavu se snažte udržet v poloze jako při chůzi. Jakmile jste připraveni, pusťte stopky a narovnejte nohy dozadu tak, abyste byli na špičkách. Zatněte zadek a břicho – tím aktivujete svalstvo. Měli byste být opravdu jako prkno, takže nikde by nic nemělo trčet. Čili zadek by neměl být příliš nahoře nebo dole, srovnejte se s rovinou zad. V pozici se nesnažte vydržet za každou cenu. Když se vzdáte před uplynutím času, nic se neděje. Raději se zvedněte a protřepejte svalstvo a odpočiňte si.

4. Nezapomeňte na stravu

Neříkáme, že máte držet dietu. Tomu se vyhýbejte. Jojo efekt je typický strašák, za který si všichni mohou sami. Když se rozhodnete držet dietu měsíc nebo déle, pak dá rozum, že se tomu musíte podřídit na dobro. Jakmile začnete konzumovat potraviny jako dříve, naberete váhu zpět i s přidanou hodnotou.

Proto, jezte to, na co jste zvyklí, jen omezte sladkosti, snažte se jíst více vlákniny a držte pravidla 5 jídel denně. Mějte v jídelníčku maso, ryby, vejce, šunku, ovoce, zeleninu, chia semínka a další. Když snížíte dávky jídla, budete se snažit zpestřit potravu a dodržíte kalorický deficit a zakomponujete spalovač tuků, jistě pomalu dosáhnete výsledku bez jojo efektu. Tak hodně štěstí a užijte si letošní sezónu plavek!

Zdroj náhledového obrázku: Pixabay

Podobné články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button