Krása Sport Zdraví

Snadné 10 minutové cvičení pro zaneprázdněné mámy

Myslíte, že nemáte čas na cvičení? Máme silový tréninkový plán, který se vejde do vašeho rušného života, zaručeně!

Jednoduše cvičte toto desetiminutové cvičení třikrát týdně a během týdnů se budete cítit silnější a štíhlejší.

Proveďte jednu sérii cvičení s minimálním odpočinkem. Když docvičíte, napijte se trochu vody a opakujte ještě dvakrát.

 

Triceps

Posaďte se na okraj robustní židle s rukama vedle boků. Posuňte na spodní okraj a ohněte kolena na 90 stupňů. Ujistěte se, že držíte záda v blízkosti židle, a pak se zvedněte zpět nahoru. Proveďte 10 až 12 opakování.

Podřep

Stojte před židlí, nohy jsou od sebe vzdáleny na šířku ramen, chodidla vpřed. Hrudník mírně dopředu. Sedněte si na židli a pak vstaňte. Udržujte váhu na patách a držte kolena rovně. Proveďte 10 až 12 opakování.

Motýlek- břišní svaly

Lehněte si na záda a položte spodek chodidel k sobě, uvolněte kolena do stran. Umístěte ruce za hlavu, s lokty ven. Zvedněte hrudník a ramena ze země, a pak uvolněte zpět. 10 až 12 opakování.

Šikmé zkracovačky

Lehněte si na záda s koleny ohnutými. Levý kotník položte přes opačné koleno. Položte pravou ruku za hlavu a zvedněte pravé rameno směrem k levému kolenu. Uvolněte dolů. Proveďte 10 až 12 opakování a poté opakujte na druhou stranu.

Dámské kliky

Klekněte si na všechny čtyři. Ruce opřete o podlahu mírně víc, než je šířka ramen a zvedněte nohy. Hlava, krk, a trup by měly být vyrovnané. Zpevněte břicho, pevně ohněte lokty a hrudníkem jděte dolů směrem k podlaze. Pak se zvedněte opět nahoru. Proveďte 10 až 12 opakování.

Zanožování

Stojte s nohami od sebe na šířku boků. Posuňte váhu na pravou nohu a zanožujte levou nohu. Použijte židli pro rovnováhu. Proveďte 12 až 15 opakování, poté pokračujte druhou nohou.

Výstupy

Umístěte celou pravou nohu na schodiště, pevnou plošinu nebo židli a zvedněte levou nohu, vyrovnejte tělo. Klesněte dolů s levou nohou a přibližně 12 centimetrů níž, než je normální postoj. Udělejte to 12krát, držte hrudník vypnutý, pak opakujte to stejné na druhou nohu. Když se zpevníte, zkuste tento pohyb s činkami.

 

Pokud ke cvičení přidáte ještě zdravou stravu, výsledky budou viditelné do pár týdnů!

error: