Spolupráce

Pravda o doplňcích stravy Naturamed zdarma

Nabízejí produkty zdarma a pak je nepošlou. Tak by se stručně dala vysvětlit kauza firmy NaturaMed. Šmejdi, ale nejsou – za vším stojí nedorozumění a nenechavé prsty konkurence.

Kdo je NaturaMed?

Patří mezi největší poskytovatele doplňků stravy na našem trhu. Dováží je z Norska a oproti jiným se zaměřují pouze na přímý prodej zákazníkům. Dnes už je reputace firmy dávno napravená, ale před šestnácti lety, když začínali, byla situace jiná. Rozhodli se to vysvětlit.

Proč se objevují negativní recenze? A můžete věřit tomu, že nejsou v NaturaMedu Šmejdi?

Hlavní problém: NaturaMed nezvládl uspokojit poptávku

V prvních letech své existence nebylo dostupné takové množství potravinových doplňků jako dnes. Zájem byl především o omega-3 mastné kyseliny, o kterých se tehdy začínalo hodně mluvit. NaturaMed je ve své nabídce měl. Dokonce nejprve nabízel vzorky zdarma na vyzkoušení. Nepočítal však, že objednávek bude víc, než je v jeho silách.

Docházelo jak ke zpoždění dodání zboží, tak v problémech v komunikaci se zákazníky. Nutno podotknout, že objednat si něco na dálku dříve nebylo běžné jako dnes. Zákazník rychle mohl získat pocit, že se stal terčem podvodu. Negativní recenze se začaly množit.

Oblíbený i nenáviděný prodej po telefonu

NaturaMed má více prodejních kanálů a jedním z nich je telefonický prodej. U jiných firem od něj dávno upustili, ale starší generaci, která tvoří podstatnou klientelu této firmy, prodej po telefonu vyhovuje. Po internetu by si totiž nic objednat nedokázali.

Telefonický prodej je zároveň v myslích lidí vnímán špatně, a i to je důvod, proč se někdy píše, že jsou v NaturaMedu Šmejdi.

Konkurence využila příležitosti

Není nic jednoduššího než přilít olej do hořícího ohně. Konkurenční firmy se chopily šance a samy se vydávají za nespokojené zákazníky a píšou recenze. Doufají, že díky tomu bude větší zájem o jejich vlastní produkty. Takové informace se mezi veřejnost dostanou málokdy. Koupili byste si doplňky stravy od firmy, která záměrně pomlouvá svou konkurenci?

Trnem v oku byly pro konkurenci i vzorky zdarma. Mnozí si takovou službu dovolit nemohou, a tak alespoň škodí těm, kteří vzorky zdarma v nabídce mají.

Je škoda, že problémy, které se odehrávaly před více než 10 lety, stále mohou poškozovat pověst NaturaMedu. Dnes je již nad slunce jasné, že se poučili z chyb a zásilky se snaží dodávat v běžné doručovací lhůtě. Oproti ostatním jsou ke svým zákazníkům velmi vstřícní. Nepožadují platbu předem a u dražších produktů umožňují splátky.

Stále velmi oblíbené, i když pro NaturaMed nákladné, jsou vzorky zdarma. Společnost chce zákazníkům nejprve bezplatně nabídnout měsíční balení na zkoušku. Až na základě vlastní zkušenosti se mohou rozhodnout, zda si objednají plné balení.

Věříme, že tento férový přístup vynahradí kroky nesprávným směrem z minulých let a NaturaMed bude i nadále spolehlivou firmou poskytující doplňky stravy špičkové norské kvality!

Prohlašujeme, že autoři ani provozovatel webu nepřebírají zodpovědnost za případné újmy způsobené využíváním léčebných metod v tomto článku. Ačkoliv jsou recepty, rady nebo léčebné metody v tomto článku psány s nejlepším svědomím autora textu, jejich použití je na vlastní nebezpečí a mělo by probíhat výhradně po konzultaci s vaším lékařem.

Zdroj náhledového obrázku: Depositphotos

Podobné články

omentářů

  1. Naturamed jsem jistou dobu podporoval a jejich produkty užíval, ale zkušenosti s nimi mne přesvědčily, že již o jejich služby nemám zájem,kvůli nesolidnimu jednání. DĚKUJI. Kolombo Milan

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button