JídloOstatní

Zdravá svačina nebo oběd do sklenice? Proč ne!

Hledáte způsob, jak zdravě jíst po celý den? Pomoci vám může jednoduchý trik, který vám zajistí bezpečné a estetické přenášení jídla, které si připravíte doma. Máme na mysli sklenice, které vám na rozdíl od plastových krabiček zajistí bezpečnou přepravu jídel, které obsahují trochu vody. Naučte se s námi připravovat některé pokrmy do sklenic.

Oběd ve sklenici

Převážení pokrmů ve sklenici je skvělé především pokud cestujete nebo si chcete připravovat jídlo na celý den již doma. Snadno jej můžete ze sklenice přímo jíst. Do sklenice si můžete připravit výborný salát z mladých lístků rukoly, řepy a polníčku, spolu s cizrnou, balkánským sýrem, tuňákem a dresinkem z jogurtu, do kterého přidáte trochu hořčice, soli a pepře. Dresink se vám ze sklenice nevylije a dodá salátu skvělou chuť. Tímto způsobem si můžete připravovat nejrůznější směsi s vařenými luštěninami, kuřecím masem, krutony, zeleninou a salátem. Nezapomínejte ani na dresinky, které salátu dodají tu pravou chuť.

Sladké svačiny

Kromě slaných jídel si můžete připravovat i sladké svačiny. I vaše děti si takovéto sladké svačiny zamilují. Základem takových svačin může být jogurt, který doplníte o ovoce, granolu či oříšky a semínka. Nechte se inspirovat některými recepty.

Rukola a meloun

I když vás to může překvapit, kombinace rukoly a melounu je opravdu výborná. Připravte si sklenici a tu naplňte do čtvrtky pokrájeným melounem, přidejte trochu feta sýru či balkanského sýru a zasypte rukolou. Sami poznáte, jakou chuť vám tyto tři ingredience vykouzlí. Hodí se jako skvělá osvěžující svačinka.

Ovesné vločky a banán

Tuto směs si budete muset připravit již den předem. Do sklenice vsypte ovesné vločky, zalijte rostlinným mlékem, nejlépe mandlovým a doslaďte trochou medu nebo rostlinným sirupem. Nechte přes noc odpočinout a ráno pokrájejte navrch banán, nasypte trochu skořice, nasekané mandle a lněná semínka. Tuto snídani si zamilujete.

Čokoládové ovesné vločky

Zkuste si připravit čokoládovou směs. Den předem namočte vločky a mléko spolu s kakaem a trochou kokosu. Dozdobte chia semínky a kokosovými vločkami. Tato směs je určena všem, kteří milují sladké snídaně a svačiny s kakaem.

Chia a banán

Večer si rozmixujte chia semínka, rostlinné mléko, lněná semínka a banán. Vlijte do sklenice. Nechte přes noc nabobtnat. O to se postarají lněná a chia semínka, která mají hydrofilní vlastnosti, vážou na sebe vodu a vytvářejí kolem sebe jemný sliz. Ráno dozdobte chia puding pokrájeným ovocem, oříšky a granolou.

Zdroj

Prohlašujeme, že autoři ani provozovatel webu nepřebírají zodpovědnost za případné újmy způsobené využíváním léčebných metod v tomto článku. Ačkoliv jsou recepty, rady nebo léčebné metody v tomto článku psány s nejlepším svědomím autora textu, jejich použití je na vlastní nebezpečí a mělo by probíhat výhradně po konzultaci s vaším lékařem.

Štítky

Daniela

Optimistka, milovnice zdravého stravování, obdivovatelka přírody, umění a literatury.

Podobné články

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button