Hubnutí Krása Návod

VIDEO: 3 jednoduché cviky, které vás zbaví tuku v oblasti zad

Každá žena je svým způsobem krásná, zajímavá či okouzlující. Sama sebe však vnímá skepticky, vidí se s chybami a vždy si najde něco, co je potřeba změnit, ať už je to pleť, vlasy či postava. To, co mnoho žen trápí, je tuk na jejich těle.

Ten vytváří různé záhyby a tukové váčky, které se ženy snaží odstranit. V dnešním článku se dozvíte, jak se lehce zbavit tuku v oblasti zad, který rýsuje neestetický vzhled v okolí podprsenky, kde tuk přes podprsenku lehce přesahuje. Záleží především na vaší tělesné váze a kondici.

Domácí cvičení

Velkým hitem ve cvičení se stalo posilování, cvičení a protahování doma. V dnešním světě internetu má již skoro každý k dispozici počítač, na kterém si může pustit řadu videí se cvičením, které doma stačí napodobovat. Tato varianta vám dává šanci ušetřit, cvičit kdekoliv, kdykoliv a s kýmkoliv a vybrat si z nesmírného počtu možností. Zkuste to i vy.

Cvik 1

Tento cvik posiluje svaly na zádech. Nejdříve si překřižte ruce přes hrudník. Nohy oddalte od sebe na šířku ramen, lehce pokrčte kolena do podřepu a provádějte úklony s rovnými zády. Hrudník směřuje směrem k podlaze. Ujistěte se, že držíte pohled očí směrem k zemi. Nezaklánějte hlavu a ohýbejte tělo pomalu dolů, do roviny a zpět. Pokud je pro vás tento cvik snadný, položte si dlaně za uši a opakujte. Cvičte ve 3 sadách a 15 opakování.

Cvik 2

Tento cvik se zaměřuje na svaly v horní části zad a ramen. Lehněte si tváří k zemi, natáhněte ruce i nohy. Nohy od sebe, ruce natažené v prodloužení do písmene Y lehce zvedněte a přejděte do písmene T a pokračujte až do přitisknutí rukou k zádům. Ruce jsou tedy po stranách zad, natažené, dlaně od těla. Hlava v prodloužení. Pomalu ruce vracejte zpět a položte na podložku. Cvičení provádějte ve 3 sadách, 15 opakování.

Cvik 3

Tento cvik je zaměřen na střed těla. Kolena na podložce, dlaně také. Jste v klasickém postavení tvz. kočky. Hlava v prodloužení těla, rovná záda. Ruce pod rameny. Natáhněte pravou nohu a levou ruku a opakujte. Snažte se udržet rovnováhu a vždy, když zvedáte pravou nohu, zatlačte do levého chodidla a pravé dlaně, tím získáte stabilitu. Opakujte také 15 krát ve třech sadách.

Cviky provádějte pravidelně několikrát týdně, chcete-li vidět výsledky rychle. Vše potřebné se dozvíte ve videu níže, kde se můžete podívat na přesné provedení cviků.

Zdroj

Zanechte komentář

loading...