Rady a tipyZdraví

7 jednoduchých triků, které zlepší váš zrak

Se zvyšujícím se věkem se u mnoha lidí začínají projevovat problémy se zrakem. Pro některé je velmi obtížné přečíst text zblízka, pro někoho zase vidět ostře do dálky a jsou i tací, kteří mají problém s obojím. My vám ale přinášíme sedm jednoduchých triků, díky nimž si zlepšíte zrak bez pomocníků, jako jsou brýle či drahé laserové zákroky.

  1. Vaše oči by měly odpočívat minimálně 3 hodiny denně.
  2. Na následujícím obrázku je 16 cviků pro vaše oči. V bodě 1. – 12. opisujte očima dané křivky. Když je například u obrázku číslo jedna svislá čára se šipkami nahoře a dole, vaším úkolem bude pouze očima pohybovat nahoru a dolů. Stejným způsobem pokračujte až do bodu 12. U posledních čtyř cvičení provádějte cvik rukama a u toho pravým okem pozorujte pravou ruku a levým okem levou. Každý cvik opakujte alespoň pětkrát a to ideálně každý den.980x-6-1
  3. Oči jemně masírujte a to alespoň jednou denně. Malými krouživými pohyby nejdříve lehce masírujte oblast pod očima, pomalu se přibližujte k vnitřní části oka (ke koutku) a zde udělejte pár drobných kroužků. Poté jemnými tahy od nosu k uším masírujte oblast pod obočím. Celou masáž zakončete lehkým třením na spáncích.
  4. Pokud to jde, tak se co nejvíce vyhýbejte jakýmkoliv obrazovkám, jak počítačovým, tak televizním. Pokud tento způsob volíte jako formu relaxace, tak nezapomeňte, že vaše oči takto neodpočívají.
  5. Co nejvíce času pobývejte v přírodě. Pro vaše oči není nic příjemnějšího, než pohled na zelené věci kolem vás.
  6. Položte si na obličej teplý vlhký hadr a to každý den alespoň na dobu 15 minut.
  7. Co nejčastěji si dopřávejte mrkvové šťávy a čerstvou mrkev. Nejlépe každý den.

Zvolte si cestu k lepšímu vidění těmito jednoduchými kroky, namísto nošení brýlí. Sami uvidíte, jak se vám zlepší zrak a možná vás opustí i bolest hlavy.

Prohlašujeme, že autoři ani provozovatel webu nepřebírají zodpovědnost za případné újmy způsobené využíváním léčebných metod v tomto článku. Ačkoliv jsou recepty, rady nebo léčebné metody v tomto článku psány s nejlepším svědomím autora textu, jejich použití je na vlastní nebezpečí a mělo by probíhat výhradně po konzultaci s vaším lékařem.

Štítky

Jana Novotná

Moje zdraví mi není lhostejné, proto sleduji trendy v oblasti péče a to nejen o zdraví fyzické, ale i duševní. Snažím se získávat nové informace a sleduji nové trendy v oblasti zdravého životního stylu. Velmi ráda zkouším nové recepty a nechávám se inspirovat novými návody a radami.

Podobné články

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button