JídloRady a tipy

Dieta, která vám pomůže shodit 5 kilogramů za 15 dní

Léto už je za námi, to však neznamená, že nemáme touhu zhubnout několik kil. I zima je pro nás náročným obdobím, ve kterém chceme vypadat štíhle. Vyzkoušejte dietu, ve které po dobu 15 dní konzumujete potraviny podle jídelníčku, který obsahuje převážně vejce, zeleninu a maso. Tato dieta snižuje absorpci tuku přirozenou cestou a léčí vaši pokožku. Je vhodná především pro obézní osoby, které touží po zhubnutí několika kil a pro osoby, které trpí problémy s pokožkou.

Úbytek kil

Tato dieta je poměrně náročná a dost omezující. Než s jídelníčkem začnete, rozmyslete si, zda-li jste na ni připraveni a určete si vaše cíle. To znamená, že byste měli vědět, kolik kil chcete zhubnout a také, jakým způsobem. Dieta snižuje příjem sacharidů, což vede ke snížení svalové hmoty, tudíž je fyzická aktivita během diety velmi důležitá. Doporučujeme pravidelný běh, jízdu na kole, plavání či delší procházky. Snažte se také jídlo v jídelníčku méně solit.

Jídelníček

PONDĚLÍ

Snídaně: 1 pomeranč (nebo hrušky, broskve, meloun, snažte se vyhnout banánům), 2 toasty, šálek kávy nebo čaje bez cukru
Oběd: 1 pomeranč, 1 vařené vejce, 1 podmáslí (nebo jogurt)
Večeře: 2 rajčata, 2 vařená vejce, 1 kg salátu nebo okurky a dvě sušenky

ÚTERÝ

Snídaně: 1 pomeranč (nebo hrušky, broskve, meloun, vynechte banány), 2 toasty, šálek kávy nebo čaje bez cukru
Oběd: 1 pomeranč, 1 vejce, 1 podmáslí nebo jogurt, 2 toasty
Večeře: 125 g mletého hovězího masa, 1 rajče (nebo 1 decilitr rajčatového pyré), 1 toast, 1 šálek čaje nebo kávy

STŘEDA

Snídaně: 1 pomeranč (nebo hrušky, broskve, meloun, žádné banány), 2 toasty, šálek kávy nebo čaje bez cukru
Oběd: 1 pomeranč, 1 vařené vejce, 1 jogurt a jeden malý salát
Večeře: 125 g mletého hovězího masa, 1 pomeranč, 1 toast, 1 šálek kávy nebo čaje

ČTVRTEKdieta

Snídaně: 1 pomeranč (nebo hrušky, broskve, meloun, žádné banány), 2 toasty, šálek kávy nebo čaje bez cukru
Oběd: 125 g tvarohu s trochou mléčného tuku (můžete použít sýr mozzarella), 1 rajče, 1 toast
Večeře: 125 g mletého hovězího masa, 2 rajčata, 1 jablko, 1 toast

PÁTEK

Snídaně: 1 pomeranč (nebo hrušky, broskve, meloun, žádné banány), 2 toasty, šálek kávy nebo čaje bez cukru
Oběd: 200 g vařeného masa nebo ryb, 1 rajče, 1 toast
Večeře: 500 g vařené zeleniny (mrkev, hrášek, brambory, …), 1 vejce, 1 rajče

Důležité informace

O víkendu jezte jídlo, které jíte běžně, nepřejídejte se, dopřejte si to, co máte rádi v rozumném množství. Nepijte alkohol. Můžete jíst potraviny teplé, nebo studené, záleží jen na vaší chuti. Po pěti dnech dojde ke ztrátě 1,5 – 2kg.
Po pěti dnech normálně jezte, alespoň dva dny, aby nebylo vaše tělo v šoku. O dva dny později znovu pokračujte v dietě, tímto způsobem 3krát 5 dnů, celkem tedy 15 dní. Můžete zhubnout až 5 kg za 15 dní.
Hodně štěstí !

Zdroj

Prohlašujeme, že autoři ani provozovatel webu nepřebírají zodpovědnost za případné újmy způsobené využíváním léčebných metod v tomto článku. Ačkoliv jsou recepty, rady nebo léčebné metody v tomto článku psány s nejlepším svědomím autora textu, jejich použití je na vlastní nebezpečí a mělo by probíhat výhradně po konzultaci s vaším lékařem.

Štítky

Daniela

Optimistka, milovnice zdravého stravování, obdivovatelka přírody, umění a literatury.

Podobné články

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button