Nezařazené

Skvělé základní cvičební pomůcky na domácí hubnutí

Jistě to sami znáte: jste motivovaní k hubnutí, opravdu se chcete zbavit přebytečných kil, ale nechce se vám chodit do posilovny. Začněte s cvičením doma, běhejte venku, dopřejte si jízdu na kole a skupinová cvičení. V dnešním článku vám poradíme, jaké cvičební pomůcky by vám doma neměly chybět.

Začněte se hýbat!

Důležitá je počáteční motivace ke cvičení, která by měla být opravdu silná, ať už je to ztráta kil, formování postavy či touha po dosáhnutí dobré kondice. Jakmile se k tomuto kroku rozhodnete, neodkládejte ho! Motivujte se vnitřně, ale i vnějškově. Pomohou vám motivační citáty, vaše fotka na ploše v mobilu, cvičební rozpis na dveřích či kvalitní hudba ve sluchátkách. Pravidelný pohyb je důležitý nejen proto, abyste měli krásnou postavu, ale aby bylo vaše tělo zdravé, a vy se cítili fit, i když jdete do 5. patra.

Cvičení doma: Základní pomůcky

S jakými pomůckami můžete cvičit doma? Základem je kvalitní karimatka, která vám nebude podkluzovat ani na parketách. Na té se můžete po cvičení protahovat, či ji využívat přímo ke cvičení i jako podložku pod kolena. Pokud jste fit a můžete stále zatěžovat svůj kloubní aparát, nemělo by vám chybět švihadlo, jež je skvělé na začáteční rozehřátí i na finální kardio. Dále byste měli mít ve výbavě alespoň dvě činky, s kterými budete posilovat. Skvělou cvičební pomůckou pro vás může být i fitball v různých velikost. Na velkém fitballu můžete posilovat, protahovat se či sedět u televize a poskakovat. Fitball vás nutí sedět rovně a posiluje vaše zádové svaly. Malé fitbally využijete při posilování vnitřní strany stehen či rukou. Dalším oblíbencem jsou tzv. balanční podložky, které nejen posilují, ale pomáhají vám vybrousit vaši rovnováhu. Posilujete svaly, o kterých jste doposud třeba ani nevěděli. Balanční podložky mívají také masážní bodlinky, které stimulují váš imunitní systém a krevní oběh, dochází k masáži nervových zakončení.

Cvičení doma: Rozšiřující pomůcky

Pokud je vaše kondice na vyšší úrovni či jste se k ní postupně propracovali, můžete sáhnout po cvičebních pomůckách, které jsou již fyzicky vytrénovanější jedince. Obohacovat můžete své zásoby činek a zvyšovat postupně jejich váhu. Začínat byste však vždy měli cvičením se svou vlastní váhou, zvláště pokud není vaše kondice příliš dobrá. Pro pokročilejší je vhodný bosu míč, na kterém trénujete rovnováhu, ale můžete na něm také relaxovat a posilovat. Je to půlkulatý míč s pevnou plochou. Cvičit na něm můžete kliky, dřepy, vzpěry nebo se protahovat. Další pomůckou pro vás může být TRX systém, závěsný posilovací systém, který si můžete pověsit i doma. Na něm cvičíte pouze s vahou svého těla a určujete si, jaké cviky si na něm dopřejete. Návody a videa najdete všude na internetu a dokonce můžete tento systém brát kamkoliv sebou.

Prohlašujeme, že autoři ani provozovatel webu nepřebírají zodpovědnost za případné újmy způsobené využíváním léčebných metod v tomto článku. Ačkoliv jsou recepty, rady nebo léčebné metody v tomto článku psány s nejlepším svědomím autora textu, jejich použití je na vlastní nebezpečí a mělo by probíhat výhradně po konzultaci s vaším lékařem.

Štítky

Daniela

Optimistka, milovnice zdravého stravování, obdivovatelka přírody, umění a literatury.

Podobné články

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button