Návod

Několik typů, jak začít ráno a mít energii po celý den

Profilový obrázek
Napsáno od Karla Líbalová

Jak vypadá vaše ráno? Třikrát zamáčknete budík, nemůžete se vyhrabat z postele a až po dlouhém přemlouvání vstanete? Následuje rychlá káva a běh do práce? Taková rána vám ale energií ubírají a vy se nemůžete divit, že jste po celý den unavení. Dnes vám ukážeme pár triků, jak začít ráno lepším způsobem.

První kroky k lepšímu ránu

Za prvé, choďte spát v takovou dobu, aby pro vás ranní vstávání bylo co nejpříjemnější událostí. Nastavte si budík o několik minut dříve, abyste nemuseli ráno spěchat. Připravte si ještě večer snídani a popřípadě jídlo, které si budete brát s sebou do práce. A nakonec se uložte ke spánku.

Ráno se pokuste s prvním zazvoněním vstát a už moc dlouho nepolehávat. Místo lenošení běžte do koupelny a obličej si opláchněte studenou vodou.

Ranní rutina

Ráno nikdy nevynechávejte snídaně. Připravte si výživný start vašeho dne a ujistěte se, že máte dostatek času, abyste si v klidu jídlo užili. Místo ranní kávy si dopřejte kvalitní zelený čaj, který je pro lidský organismus mnohem zdravější (obsahuje i více antioxidantů). Snídani zapijte sklenicí studené čisté vody, abyste vyrovnali hydrataci v těle, která je po noci na nule.

Cvičte a meditujte

Možná vám připadá nemožné, abyste ráno cvičili a vstávali o několik desítek minut déle. Zkuste však například pozdrav slunci, který vám nezabere více jak pár minut. Tělo bude díky tomu správně prokrvené a nastartované na celý pracovní den. Spolu s jógovým cvičením můžete zařadit i krátkou meditaci. Tyto dvě činnosti také zajistí, že budete během dne mnohem koncentrovanější.

Je nesmírně důležité, jakou ranní rutinu preferujete vy. Nezapomínejte na to, že jak nastartujete svoje tělo ráno, takové výsledky od něj můžete čekat po celý den.

Zdroj

O autorovi

Profilový obrázek

Karla Líbalová

Zanechte komentář

error: