HubnutíJídloZdraví

Zdravé svačinky, které pomohou k redukci váhy

Někteří lidé svačiny zcela vynechávají. Ani samotní odborníci se nejsou schopni shodnout, zda jsou svačiny při hubnutí vhodné či ne.

Svačina vám navíc může pomoci zvýšit příjem potravin bohatých na živiny, jako je ovoce a zelenina – a většina lidí nejí dostatek produktů.

Zaměřte se na svačiny, které obsahují bílkoviny, vlákninu a zdravé tuky, které vás udrží sytými po celý den.

Olivy se sýrem feta

Olivy jsou jednou ze základních živin středomořské stravy.

Mají velmi vysoký obsah mononenasycených tuků prospěšných pro srdce a poskytují silné antioxidanty.

Zkombinujte olivy se sýrem feta pro svačinu inspirovanou Řeckem, která je bohatá na bílkoviny a zdravé tuky. Můžete je jíst samotné nebo je podávat s celozrnným chlebem, abyste svou svačinu doplnili o nějaké komplexní sacharidy.

Pikantní avokádo

Avokádo patří mezi nejvýživnější a nejuspokojivější potraviny díky vysokému obsahu tuku a vlákniny.

Posypte polovinu středního avokáda solí a špetkou kajenského pepře pro pikantní svačinu s obsahem pod 120 kalorií.

Pečená cizrna

Pražení cizrny pomáhá proměnit ji v křupavou a lahodnou svačinu.
Cizrna je zdrojem vlákniny a rostlinných bílkovin.
Cizrnu obalte v oblíbeném koření a na chvíli vložte do předehřáté trouby.

Plátky hrušek se sýrem ricotta

Plátky hrušek a sýr ricotta tvoří uspokojivou svačinu se sladkou chutí a krémovou texturou a poskytují vlákninu a bílkoviny.

Proteinové smoothie

Proteinové smoothie může být sytou svačinkou, když potřebujete něco pořádného do dalšího jídla.

Představují snadný a pohodlný způsob, jak zvýšit příjem bílkovin. Do směsi můžete přidat téměř jakoukoli další složku, od ovoce a zeleniny až po zdravé tuky, jako je avokádo, ořechové máslo nebo chia semínka, pro svačinu bohatou na živiny.

Sýr s krekry nebo ovocem

Sýr je lahodné jídlo s vysokým obsahem bílkovin, které dostatečně zasytí, aby bylo samo o sobě svačinou. Nicméně, spárování s celozrnnými sušenkami nebo kouskem ovoce dodá vaší svačině trochu vlákniny.

Prohlašujeme, že autoři ani provozovatel webu nepřebírají zodpovědnost za případné újmy způsobené využíváním léčebných metod v tomto článku. Ačkoliv jsou recepty, rady nebo léčebné metody v tomto článku psány s nejlepším svědomím autora textu, jejich použití je na vlastní nebezpečí a mělo by probíhat výhradně po konzultaci s vaším lékařem.

Zdroj náhledového obrázku: Depositphotos

Štítky

Makawiel

Moje zdraví mi není lhostejné, proto sleduji trendy v oblasti péče a to nejen o zdraví fyzické, ale i duševní. Snažím se získávat nové informace a sleduji nové trendy v oblasti zdravého životního stylu. Velmi ráda zkouším nové recepty a nechávám se inspirovat novými návody a radami.

Podobné články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button