Jídlo

Potraviny, které rozpouští tuk!

Nadměrné množství tuku v našem těle je jasným znamením, že bychom to takto neměli nechat být. Naštěstí existují potraviny, které dokáží s jeho redukcí pomoci. Představíme si jedny z nejlepších potravin, které dokáží rozpouštět tuk.

Arašídy – výborná zdravá svačinka

Tuhle dobrůtku můžete jíst bez lítosti, je velmi chutná a navíc i zdravá. Je skvělým spojencem v boji proti tuku. Pokud k tomu pravidelně cvičíte a máte správně vyváženou stravu, výsledky určitě přijdou.

Další ořechová a mandlová konkurence

Lískové oříšky, vlašské ořechy, ale i mandle jsou opravdu prospěšným zdrojem pro vaše tělo, i proto by bylo dobré, zahrnout je do své každodenní stravy. Snižují hladinu cholesterolu v krvi, jsou bohaté na vlákninu, aminokyseliny a chrání srdce.

Kokosový olej

Celý svět blázní po kokosovém oleji. Aby ne, je to velmi léčivá složka, která se skládá z 90 % mastných kyselin (deriváty, alkoholy, polyfenoly). Má díky tomu charakteristickou vůni a chuť. Najdete tu vitamíny (E, K) a minerály. Kokosový olej posiluje imunitní systém, zlepšuje metabolismus a trávení, současně však snižuje chuť k jídlu. Pokud jste ho ještě nevyzkoušeli, tak vám ho vřele doporučujeme.

Chia semínka

Chia semínka jsou léčivá. Obsahují hodně vlákniny, omega-3 mastných kyselin, proteinů i antioxidantů. Kromě toho, že neobsahují lepek, mají pětkrát více vápníku, než mléko a sedmkrát více vitamínu C, než citrusové plody. Tyto vskutku zázračná semena vám pomohou v tom, že budete mít delší pocit sytosti, což vám znemožní přejídání.

Plnotučný jogurt

Pokud jste si dosud mysleli, že vám pomohou jogurty s nižším obsahem tuku oproti těm plnotučným, mýlili jste se. Jogurty s nízkým tukem mají zase více cukru, kdežto plnotučné jogurty obsahují probiotika – dobré bakterie, které mají blahodárný vliv na organismus.

Fazole

Luštěninám bychom se neměli vyhýbat. Jsou vynikajícím zdrojem výživných látek a nejlepším zdrojem rostlinných bílkovin. Fazole a cizrna jsou zvláště užitečné v tom, že podporují rychlejší trávení i hubnutí.

Prohlašujeme, že autoři ani provozovatel webu nepřebírají zodpovědnost za případné újmy způsobené využíváním léčebných metod v tomto článku. Ačkoliv jsou recepty, rady nebo léčebné metody v tomto článku psány s nejlepším svědomím autora textu, jejich použití je na vlastní nebezpečí a mělo by probíhat výhradně po konzultaci s vaším lékařem.

Štítky

Jana Novotná

Moje zdraví mi není lhostejné, proto sleduji trendy v oblasti péče a to nejen o zdraví fyzické, ale i duševní. Snažím se získávat nové informace a sleduji nové trendy v oblasti zdravého životního stylu. Velmi ráda zkouším nové recepty a nechávám se inspirovat novými návody a radami.

Podobné články

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button